0

NU! 25% korting op posters

Geldt niet voor Selection, eindigt 26/3

Verzending en levering

Verzendkosten

Gratis verzending bij bestellingen boven €39. Bij bestellingen onder €39, bedragen de verzendkosten €4,95.

 

Levertijd

De levertijd naar Nederland bedraagt 3 tot 4 werkdagen.

 

Track & Trace

Je kan de bestelling ten alle tijden volgen. Zoek door middel van het 10-cijferige pakketnummer jouw bestelling op via: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking?match=

 

Verzendprocedure

Wanneer je alleen posters met een afmeting van 13x18 cm besteld, worden deze verzonden in een duurzame kartonnen envelop met de reguliere post bezorgd. 

Bestellingen met alleen posters tot 30x40 cm worden in een speciale tube verstuurd (maat M; €6,-) en voorzien van een kartonnen omhulsel voor het verzendlabel. De tubes zijn aan een zijde volledig afgesloten door middel van speciale nagels en aan de andere zijde dichtgeplakt met tape. De posters worden gerold in papier om schade in de tube te voorkomen en verzegeld met een goudkleurige sticker. 

Bestellingen met alleen posters tot 50x70 cm worden verstuurd in een grotere tube (maat L; €8,-) en voorzien van een kartonnen omhulsel voor het verzendlabel. De tubes zijn aan een zijde volledig afgesloten door middel van speciale nagels en aan de andere zijde dichtgeplakt met tape. De posters worden gerold in papier om schade in de tube te voorkomen en verzegeld met een goudkleurige sticker.  

Bestellingen met alleen posters tot 70x100 cm worden verstuurd in een zeer grote tube (maat XL; €8,-) en voorzien van een kartonnen omhulsel voor het verzendlabel. De tubes zijn aan een zijde volledig afgesloten door middel van speciale nagels en aan de andere zijde dichtgeplakt met tape. De posters worden gerold in papier om schade in de tube te voorkomen en verzegeld met een goudkleurige sticker.  

Bestellingen met posters, passe-partouts* en fotolijsten worden verstuurd in kartonnen dozen (€8,-) en dichtgeplakt met tape. De posters worden beschermd door een plastic zak en de fotolijsten worden daarop geplaatst, beschermd door de fabrieksverpakking en bubbelplastic die wij extra toevoegen tijdens het inpakproces. 

*Het is niet mogelijk passe-partouts zonder fotolijsten te versturen. Je ontvangt een e-mail, wanneer je een bestelling hebt geplaatst zonder bijkomende fotolijst in dezelfde afmeting, met verdere mogelijkheden. (1. Passe-partout annuleren of 2. Fotolijst in dezelfde afmeting bestellen.)

 

Informatie qua bezorging

1. Je moet tekenen voor ontvangst.*

2. Wanneer de eerste bezorging aan de deur niet is gelukt, wordt getracht het pakket af te leveren bij een van de buren die kan tekenen voor ontvangst en wordt er een briefje achtergelaten bij jou thuis in de brievenbus met meer informatie.  

3. Wanneer het ook niet is gelukt om het pakket bij de buren af te leveren, wordt het pakket naar het dichtsbijzijnde agentschap gebracht. Je ontvangt een kaartje in de brievenbus met meer informatie.  

4. Je hebt 14 dagen de tijd om het pakket op te halen bij het agentschap. Na die tijd wordt het pakket retour gestuurd naar Poster Store en worden er kosten in rekening gebracht.

*Wanneer je een pakket weigert aan de deur worden er extra kosten van €15 in rekening gebracht! Om extra kosten te voorkomen, is het noodzakelijk het pakket bij ons aan te melden als een retourzending en kan je kiezen voor de twee onderstaande opties om het pakket te retourneren naar Poster Store.

 

Hoe stuur ik een pakket retour?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en de bijkomende kosten*.

Het pakket moet op dezelfde manier worden verpakt zodat het heel bij ons aankomt. Het is genoodzaakt de posters terug te rollen in de beschermde laag papier in de tube en deze af te plakken met plakband zodat wij het gemakkelijk uit de tube kunnen nemen bij ontvangst. Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@posterstore.be voorzien van het bestelnummer en geef aan welke producten je retour gaat sturen en waarom. In geval van beschadigingen, stuur dan altijd foto's mee van de schade. Doe dit voor zowel de verpakking als voor de inhoud! 

Je kan het pakket sturen naar: 

Poster Store Sverige AB

Varuvägen 9, 12530 Älvsjö, Zweden

Daarnaast kan je een retourzending inplannen via ons bij GLS. 

Voor retourzendingen werkt Poster Store samen met de Pick&Return service van GLS.  De klant betaalt de kosten voor de retourzending. Deze bedraagt €6 voor posters tot het formaat van 30x40 cm. Voor alle pakketten met fotolijsten & pakketten met posters vanaf 40x50 cm of groter zijn de kosten €8. Om gebruik te maken van deze service vermeld je in de e-mail dat je de producten wenst op te halen door GLS in combinatie met de gewenste dag. Wanneer je wilt dat het pakket de volgende dag opgehaald wordt, moet je dit vóór 12:00 s middags bij ons aangegeven en inplannen. Het kan op een ander adres worden opgehaald; denk aan een werkadres o.i.d.

Zorg er ten eerste voor dat het pakket goed is verpakt in dezelfde verpakking, zoals ontvangen. De klant is verantwoordelijk voor de staat waarin de goederen bij ons aankomen. We kunnen een bedrag in mindering brengen wanneer de teruggestuurde producten zijn beschadigd of verloren zijn gegaan door een onzorgvuldige handeling van de klant.

Je kan zelf de dag kiezen waarop het pakket door GLS wordt opgehaald. Op die dag zal dan ook de eerste ophaalpoging worden gedaan. Het is helaas niet mogelijk om een specifieke tijd te kiezen voor die dag. Wanneer je niet thuis bent tijdens de eerste ophaalpoging, dan neemt GLS contact met je op om een nieuwe dag in te plannen voor de tweede ophaalpoging van het pakket.

De medewerker van GLS neemt een retoursticker mee en plakt deze op het pakket. Het pakket moet klaar staan voor de retourverzending wanneer GLS het komt ophalen, dus zorg ervoor dat het verpakt en gereed is op de geplande datum. Je kan het pakket niet buiten klaarzetten aangezien je voor de retourzending moet tekenen aan de deur.  

Wanneer de tweede ophaalpoging ook mislukt, zal GLS geen nieuwe poging doen om een derde dag in te plannen. De klant is dan zelf verantwoordelijk voor het retourzenden van het pakket en de bijkomende kosten.

Wanneer Poster Store de producten heeft ontvangen, worden ze beoordeeld. Wanneer de retourzending is goedgekeurd, zullen we de gemaakte kosten per direct terugstorten. 

Je kan het pakket afleveren bij een van de aangesloten GLS Pakketshops. (Hier zijn hogere kosten aan verbonden!) Wij maken geen retourlabels aan.

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje

Naar kassa
Doorgaan met kopen