0

NU! 25% korting op posters

Geldt niet voor Selection, eindigt 21/9

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Wanneer de bestelling is gemaakt ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Daarna wordt de order zo spoedig mogelijk ingepakt en opgehaald door de transporteur; dit gebeurt elke dag rond 14:00 uur. (Wanneer een bestelling is geplaatst na 14:00 uur, wordt de bestelling de volgende dag rond 14:00 uur opgehaald.) Wanneer het pakket is opgehaald door de transporteur, activeren wij het pakketnummer. Op dat moment ontvang je een nieuwe e-mail met een trackingslink om het pakket te volgen. (De laatste 10 cijfers in de trackingslink is het pakketnummer.) Wanneer je geen e-mail met verzendgegevens hebt ontvangen stuur dan een e-mail naar: [email protected] onder vermelding van het bestelnummer. Vermeld in het onderwerp 'Track&Trace ontbreekt' en wij sturen je zo spoedig mogelijk een trackingslink toe. Via deze link naar de website van GLS kan je met het 10-cijferige pakketnummer precies zien waar het pakket momenteel is. Je kan het pakketnummer opvragen per e-mail: [email protected].

Voor meer vragen over de levering of status van je pakket kan je contact opnemen met GLS via +32 (0)2 55 66 211.
Gebruik het 10-cijferige pakketnummer als referentie; deze is terug te vinden in je track en trace of op te vragen via [email protected].

Ik heb geen pakbon ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt gedaan bij Poster Store maar geen pakbon hebt ontvangen dan heb je waarschijnlijk jouw e-mailadres verkeerd ingevoerd. Neem contact op via het contactformulier op de website of stuur een e-mail naar [email protected] zodat wij de juiste informatie bij de bestelling kunnen verwerken en een pakbon kunnen toesturen. 
 

Kan ik een recente aankoop annuleren ?

Neem zo snel mogelijk contact op via het contactformulier op de website of stuur een e-mail naar [email protected]. Wanneer we de bestelling nog niet hebben ingepakt, kunnen we de aankoop direct annuleren en de gemaakte kosten terugstorten. Wanneer de bestelling al is ingepakt, zal je helaas moeten wachten tot je het pakket hebt ontvangen en het daarna retour sturen. Hieronder vind je alle informatie omtrent retourzendingen. 
 

Het plexiglas is wazig. Hoe komt dat?

Onze fotolijsten zijn aan beide zijden voorzien van beschermde folie. Het is belangrijk deze folie te verwijderen wanneer je de posters in de fotolijsten plaatst. De folie zit op de fotolijsten om het plexiglas te beschermen tijdens opslag en verzending. 
 

Kan ik fotolijsten retour sturen en een restitutie ontvangen wanneer ik deze uit de fabrieksverpakking heb gehaald?

Nee, wanneer de fotolijsten uit de originele fabrieksverpakking zijn genomen, kan je deze niet meer retour sturen. Alleen producten in onaangetaste staat kunnen teruggestuurd en gerestitueerd worden.
Wanneer de fotolijsten nog in de fabrieksverpakking zitten en je ze desondanks wilt retourneren, lees dan de instructies hieronder; 'Hoe stuur ik een pakket retour?'. Wanneer de producten terug in ons bezit zijn, zullen wij de gemaakte kosten restitueren.  

In het geval van fabrieksschade, transportschade of elke andere vorm van schade, is het gewenst een schadeclaim in te dienen via [email protected]. Mocht de schade pas zichtbaar zijn geworden nadat de producten uit de verpakking zijn genomen gelden er andere regels. Maak foto's van de schade en stuur deze mee in een bijlage.
In het geval van transportschade, maak dan ook foto's van de doos / tube waarin je de producten hebt ontvangen. 
 

Hoe stuur ik een pakket retour?

Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending en de bijkomende kosten*.
Het pakket moet op dezelfde manier worden verpakt zodat het heel bij ons aankomt. Het is genoodzaakt de posters terug te rollen in de beschermde laag papier in de tube en deze af te plakken met plakband zodat wij het gemakkelijk uit de tube kunnen nemen bij ontvangst. Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar [email protected] voorzien van het bestelnummer en geef aan welke producten je retour gaat sturen en waarom. In geval van beschadigingen, stuur dan altijd foto's mee van de schade. Doe dit voor zowel de verpakking als voor de inhoud! 

Je kan het pakket sturen naar: 

Poster Store Sverige AB
Varuvägen 9, 12530 Älvsjö, Zweden


Daarnaast kan je een retourzending inplannen via ons bij GLS. 
Voor retourzendingen werkt Poster Store samen met de Pick&Return service van GLS.  De klant betaalt de kosten voor de retourzending. Deze bedraagt €6 voor posters tot het formaat van 30x40 cm. Voor alle pakketten met fotolijsten & pakketten met posters vanaf 40x50 cm of groter zijn de kosten €8. Om gebruik te maken van deze service vermeld je in de e-mail dat je de producten wenst op te halen door GLS in combinatie met de gewenste dag. Wanneer je wilt dat het pakket de volgende dag opgehaald wordt, moet je dit vóór 12:00 s middags bij ons aangegeven en inplannen. Het kan op een ander adres worden opgehaald; denk aan een werkadres o.i.d.

Zorg er ten eerste voor dat het pakket goed is verpakt in dezelfde verpakking, zoals ontvangen. De klant is verantwoordelijk voor de staat waarin de goederen bij ons aankomen. We kunnen een bedrag in mindering brengen wanneer de teruggestuurde producten zijn beschadigd of verloren zijn gegaan door een onzorgvuldige handeling van de klant.

Je kan zelf de dag kiezen waarop het pakket door GLS wordt opgehaald. Op die dag zal dan ook de eerste ophaalpoging worden gedaan. Het is helaas niet mogelijk om een specifieke tijd te kiezen voor die dag. Wanneer je niet thuis bent tijdens de eerste ophaalpoging, dan neemt GLS contact met je op om een nieuwe dag in te plannen voor de tweede ophaalpoging van het pakket.

De medewerker van GLS neemt een retoursticker mee en plakt deze op het pakket. Het pakket moet klaar staan voor de retourverzending wanneer GLS het komt ophalen, dus zorg ervoor dat het verpakt en gereed is op de geplande datum. Je kan het pakket niet buiten klaarzetten aangezien je voor de retourzending moet tekenen aan de deur.  

Wanneer de tweede ophaalpoging ook mislukt, zal GLS geen nieuwe poging doen om een derde dag in te plannen. De klant is dan zelf verantwoordelijk voor het retourzenden van het pakket en de bijkomende kosten.

Wanneer Poster Store de producten heeft ontvangen, worden ze beoordeeld. Wanneer de retourzending is goedgekeurd, zullen we de gemaakte kosten per direct terugstorten. 
 

Wat moet ik doen als de verpakking en producten zijn beschadigd?

Wanneer de verpakking en de producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] en stuur foto's van de verpakking en de producten mee. Wanneer wij de foto's hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk een nieuw pakket toe en nemen wij de kosten van de retourzending op eigen rekening. 

Kan ik een product ruilen? 

Het omruilen geschied op dezelfde wijze als een retourzending. Het gewenste product kan je via onze website bestellen en het product dat je wilt omruilen, stuur je retour. Het nieuwe product betaal je door middel van het bijkomend factuur na bestelling. Wanneer wij de retourgestuurde poster hebben ontvangen, zullen we de gemaakte kosten per direct terugstorten. 

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje

Naar kassa
Doorgaan met kopen