0

BLACK WEEKEND - 40% KORTING OP POSTERS

Geldt niet voor Selection, eindigt 29-11

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Je kunt je bestelling helemaal volgen, vanaf het moment dat het bij ons weggaat totdat het bij jou thuis is aangekomen. Open hier de link https://www.dhl.com/be-nl/home.html en zoek je bestelling door je bestelnummer / paketnummer in te vullen bij het traceerveld.

Zodra je bestelling wordt verzonden vanuit ons pakhuis, ontvang je een e-mail van ons met daarin de link waarmee je het pakket kunt volgen. De link wordt geactiveerd na de eerste keer dat het pakket gescand wordt, binnen 48 uur na het ontvangen van de e-mail. Vervolgens ontvang je een tweede traceer e-mail van DHL zelf, als je pakket is aangekomen in Duitsland. Let op: als je bestelling verpakt is in verschillende pakketten, ontvang je ook meerdere e-mails van DHL, maar krijg je slechts één e-mail van ons. Klik op de volgende link https://www.dhl.com/be-nl/home.html en zoek je bestelling door je bestelnummer / pakketnummer in te vullen bij het traceerveld. Bedankt voor je geduld en we hopen dat je je pakket snel ontvangt!

Waarom is mijn trackinglink niet actief?

Nadat je bestelling bij ons het pakhuis verlaat, ontvang je een bevestiging via e-mail met daarin de trackinglink van je bestelling. De trackinglink De link wordt geactiveerd na de eerste keer dat het pakket gescand wordt, binnen 48 uur na het ontvangen van de e-mail. Bedankt voor je geduld en we hopen dat je je pakket snel ontvangt!

Ik heb geen pakbon ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Poster Store maar je geen pakbon hebt ontvangen dan heb je waarschijnlijk jouw e-mailadres verkeerd ingevoerd. Neem contact op via het contactformulier op de website of stuur een e-mail naar [email protected] zodat wij de juiste informatie bij de bestelling kunnen verwerken en een pakbon kunnen toesturen. 

Kan ik een recente aankoop annuleren ?

Neem zo snel mogelijk contact op via het contactformulier op de website of stuur een e-mail naar [email protected]. Wanneer we de bestelling nog niet hebben ingepakt, kunnen we de aankoop direct annuleren en de gemaakte kosten terugstorten. Wanneer de bestelling al is ingepakt, zal je helaas moeten wachten tot je het pakket hebt ontvangen en het daarna retour sturen. Verderop op deze pagina vind je alle informatie omtrent retourzendingen. 

Het plexiglas is wazig. Hoe komt dat?

Onze fotolijsten zijn aan beide zijden voorzien van beschermde folie. Het is belangrijk deze folie te verwijderen wanneer je de posters in de fotolijsten plaatst. De folie zit op de fotolijsten om het plexiglas te beschermen tijdens opslag en verzending. 

Kan ik fotolijsten retour sturen en een restitutie ontvangen wanneer ik deze uit de fabrieksverpakking heb gehaald?

Nee, wanneer de fotolijsten uit de originele fabrieksverpakking zijn genomen, kan je deze niet meer retour sturen. Alleen producten in onaangetaste staat kunnen teruggestuurd en gerestitueerd worden.
Wanneer de fotolijsten nog in de fabrieksverpakking zitten en je deze wilt retourneren, lees dan de instructies hieronder; 'Hoe stuur ik een pakket retour?'. Wanneer de producten terug in ons bezit zijn, zullen wij de gemaakte kosten restitueren.  

In het geval van fabrieksschade, transportschade of elke andere vorm van schade, is het gewenst een schadeclaim in te dienen via [email protected]. Mocht de schade pas zichtbaar zijn geworden nadat de producten uit de verpakking zijn genomen gelden er andere regels. Maak foto's van de schade en de verpakking en stuur deze mee in een bijlage.
In het geval van transportschade, maak dan ook foto's van de doos / tube waarin je de producten hebt ontvangen. 

Hoe stuur ik een pakket retour?

Je kan je producten retourneren als ze in de originele staat verkeren. Bij het terugsturen van de producten moeten ze in goede en onbeschadigde staat zijn. De lijsten moeten in de originele verpakking zitten en het beschermende plastic mag niet verwijderd zijn. Stuur een e-mail naar [email protected] en vermeld welke artikelen je zou willen retourneren en met welke reden. Onze collega's van de klantenservice helpen je graag verder.

De klant betaalt zelf voor de retourkosten van €5,90 voor alle posters en lijsten tot en met 30x40cm. Voor pakketten met lijsten en posters groter dan 30x40 cm zijn de kosten €7,90.

Het retourproces kan tot 14 dagen in beslag nemen, vanaf het moment dat je je retouren inlevert. Wanneer je retour is verwerkt in ons pakhuis, sturen we je een bevestiging via de mail en verwerken we je restitutie.

Wat moet ik doen als de verpakking en producten zijn beschadigd?

Wanneer de verpakking en de producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] en stuur foto's van de verpakking en de producten mee. Wanneer wij de foto's hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk een nieuw pakket toe en nemen wij de kosten van de verzending op eigen rekening. 

Kan ik een product ruilen? 

Als je jouw ontvangen producten wilt omruilen met iets anders, worden deze producten verwerkt als een normale retour. De producten die geretourneerd worden, moeten in de originele verpakking en conditie aangeleverd worden (for meer informatie zie Herroepingsrecht). We zullen het bedrag terugstorten zodra we de producten ontvangen. Je kunt dan een nieuwe aankoop doen in onze webshop.

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje

Naar kassa
Doorgaan met kopen

Hier vind je jouw hart-gemarkeerde producten

Toegevoegd aan winkelmandje