0

30% Korting op Posters

Geldt niet voor selection, eindigt 18-10

FAQ

Order

Waarom heb ik geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?

Als je een bestelling hebt geplaatst bij Poster Store maar geen e-mail met de orderbevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk dat je e-mailadres verkeerd is ingevoerd. Neem contact met ons op via het contactformulier en wij zullen jouw bestelgegevens bijwerken zodat je alsnog de orderbevestiging kan ontvangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen?

Een e-mail met een orderbevestiging wordt verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het afronden van de bestelling. Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan of het in de spamfolder terecht is gekomen. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat je de orderbevestiging ontvangt.

Als je je spammail hebt gecontroleerd en 24 uur hebt gewacht en nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via ons contactformulier, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.

Wat gebeurt er als ik het verkeerde adres heb opgegeven?

Als je onjuiste informatie hebt verstrekt, zoals het afleveradres, e-mailadres of telefoonnummer, etc. neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat zij de gegevens kunnen wijzigen voordat jouw bestelling wordt verzonden. Als de onjuiste informatie van invloed is op de bezorging van het pakket in het geval dat de bestelling al verzonden is voordat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, is de klant verantwoordelijk voor de extra kosten die kunnen optreden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

We weten dat je jouw producten snel nodig hebt. Zodra je de bestelling hebt geplaatst, gaan we ermee aan de slag! Helaas betekent dit dat we geen wijzigingen kunnen aanbrengen omdat het al in het magazijn wordt verwerkt (meestal binnen enkele seconden).

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice via het contactformulier. We kunnen echter niet garanderen dat we jouw bestelling op tijd kunnen annuleren, aangezien onze trost ligt bij het magazijn die verzendwerkzaamheden zéér snel uitvoerd.

 

Claim

Wat als mijn pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn?

Als je pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van zowel het beschadigde pakket als de beschadigde goederen. Je kan dit doen via het contactformulier. Zodra we de foto's hebben ontvangen van het beschadigde pakket en de producten zullen wij je verzoek behandelen. Stuur de beschadigde producten niet namens jezelf naar ons terug.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen?

Begin met het dubbel controleren van je orderbevestiging om te zien wat je hebt besteld. Neem contact met ons op als je het bestelde product niet heeft ontvangen.

Het acrylglas is wazig. Hoe is dat mogelijk?

Het acrylglas (plexiglas) in onze lijsten wordt aan beide zijden beschermd door de plastic folie, vergeet deze niet te verwijderen voor gebruik. Deze folie gebruiken wij om het acrylglas te beschermen tijdens opslag en transport.

 

Delivery 

Hoe lang is de levertijd?

Onze levertijd is 2-6 werkdagen naar België, gerekend vanaf de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Als je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, controleer dan of je de juiste gegevens hebt ingevuld bij het bestellen. Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder.

Welke bezorgopties bieden we aan?

We gebruiken verschillende verzendpartners, afhankelijk van de grootte van jouw bestelling. Nadat je jouw producten aan jouw winkelwagen hebt toegevoegd en bent doorgegaan naar het afrekenen, kan je zien met welke service de bestelling wordt verzonden.

Verzendkosten

Gratis verzending bij bestellingen boven €39. Bij bestellingen onder €39, bedragen de verzendkosten €4,95.

Kan ik kiezen voor Express levering?

Heb je een late (maar geweldig) idee voor een cadeau? Of heb je misschien haast om deze posters met bijpassende lijsten aan jouw muren te hangen? Wij bieden je een expresleveringsoptie aan via DHL!

Alle bestellingen die op een werkdag voor 13.00 uur (GMT+1) zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en zullen je de volgende werkdag bereiken. Alle bestellingen die later dan 13.00 uur (GMT+1) worden geplaatst, worden de volgende werkdag ingepakt en opgehaald bij ons magazijn.

Wat kost DHL Express verzending?

Het alternatief voor expresverzending wordt geleverd met een extra vergoeding. De som van de vergoeding wordt gekoppeld aan het gewicht van jouw bestelling en wordt weergegeven in het afrekenoverzicht voordat je de aankoop afrondt.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk ingepakt en verzonden. Zodra deze is opgehaald door het transportbedrijf, activeren we het pakketnummer, waarna je nog een e-mail ontvangt met de trackinglink. Als je de trackinglink niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waarom is mijn trackinglink niet actief?

Zodra jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, ontvang je de trackinglink voor jouw pakketten in de verzendbevestigingsmail. Houd er rekening mee dat het 48 uur kan duren vanaf het moment dat je de e-mail met de verzendbevestiging heeft ontvangen voordat de trackinglink actief wordt.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Voor goederen die aan ons worden geretourneerd omdat de klant de goederen niet heeft opgehaald, rekenen we een vergoeding van €35,- om onze verpakkingskosten en kosten van retourzending te dekken.

 

Return

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, er geldt een retourbeleid van 14 dagen voor producten die zijn gekocht bij posterstore.be. Dit betekent dat je het recht hebt om je aankoop te retourneren door contact op te nemen met Poster Store binnen 14 dagen nadat je het bestelde product hebt ontvangen of de bestelling op het afhaalpunt hebt bereikt (afkoelperiode).

Kan ik lijsten retourneren als ze zijn uitgepakt?

Nadat de lijsten uit de originele fabrieksverpakking zijn gehaald, kun je deze niet meer retourneren. We accepteren alleen producten die in originele staat zijn.

Als de lijsten nog in de originele verpakking zitten en je wil ze retourneren, lees dan de onderstaande informatie in "Retourneren".

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Houd er rekening mee dat de retourzending teruggestuurd moet worden naar Zweden.

Het pakket moet precies zo worden verpakt als toen je het van ons ontving. Het is belangrijk om de posters opnieuw op te rollen in het beschermende papier, omdat dit ervoor zorgt dat ze niet verschuiven tijdens het transport. Als je de posters opnieuw in het papier hebt gerold, gebruik dan plakband zodat we deze bij terugkomst gemakkelijk uit de koker kunnen halen.

Neem contact met ons op via het contactformulier  en velmeld daarbij de volgende informatie: 

- Bestelnummer

- Klantnaam

- E-mails geregistreerd tijdens aankoop

- Redenen voor retournering

- Naam product(en) die je wilt retourneren

De verzendkosten voor het retourneren bedragen 6,90 Euro. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het UPS Access point/DHL retourpunt, maar worden in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag.

Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket bij het transportbedrijf overhandigt. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs van de retourzending totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.

Kan ik een product ruilen?

Als je jouw ontvangen producten wilt omruilen met iets anders, worden deze producten verwerkt als een normale retour. De producten die geretourneerd worden, moeten in de originele verpakking en conditie aangeleverd worden (for meer informatie zie Herroepingsrecht). We zullen het bedrag terugstorten zodra we de producten ontvangen. In de tussentijd kun je een nieuwe aankoop doen in onze webshop.

Kost het retourneren van artikelen?

De retourverzendkosten bedragen 6,90 Euro. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het UPS Access point/DHL retourpunt, maar worden in mindering gebracht op uw tegoed.

Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket overhandigt aan het transportbedrijf. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Voor goederen die aan ons worden geretourneerd omdat de klant de goederen niet heeft opgehaald, rekenen we een vergoeding van €35,- om onze verpakkingskosten en kosten van retourzending te dekken.

 

Betaling

Ja, je kan betalen met Visa, Mastercard, Maestro en American Express.

Yes, you can pay with Visa, Mastercard and American Express over Klarna. 

Kan ik betalen met Bancontact of Payconiq by Bancontact?

Ja, je kunt bij het afrekenen kiezen voor Bancontact of Payconiq by Bancontact.

Hoe plaats je als bedrijf een bestelling?

We bieden momenteel geen bedrijfsbestellingen (B2B) aan, maar hopen dat we dit in de toekomst zullen doen.

 

 

Products

Lijsten

Algemene informatie

De lijsten zijn aan de achterkant gemakkelijk te openen en hebben metalen hangers om ze zowel liggend als staand aan de muur te kunnen bevestigen. Waar onze gouden lijsten een meer glanzend en glimmend oppervlak bevatten, zijn onze houten lijsten te herkennen aan de zeer authentieke uitstraling. Daarnaast zijn al onze lijsten voorzien van glashelder acrylglas waardoor ze minder wegen en er geen risico is op scherven als de lijst op de vloer valt. Het acrylglas wordt aan beide zijden beschermd door plastic folie dat dezelfde sensatie geeft als het verwijderen van de plastic bescherming van nieuwe telefoon. Acrylglas heeft daarnaast dezelfde reflecterende eigenschappen als glas.

In welke maten bieden we lijsten aan?

Wij bieden stijlvolle premium fotolijsten aan in de formaten 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm en 70x100 cm.

Poster

Wat voor papierkwaliteit gebruik je?

De posters worden lokaal gedrukt door de meest gerenommeerde drukkerij van Zweden, bekroond met het Nordic Swan Ecolabel, het Zweedse symbool voor milieuvriendelijke en duurzame productie, en gecertificeerd volgens FSC en PEFC. We hebben lang gezocht naar het beste papier en werden uiteindelijk verliefd op Munken Kristall, een premium kwaliteit designpapier, dat voor ons de perfecte kwaliteit garandeert. Het papier is milieugecertificeerd door FSC en PEFC en is ongecoat mat papier zonder reflectie en heeft een totaal gewicht van 200g/m2, waardoor het een uitgesproken exclusief gevoel geeft. Het levert daarnaast ook een uitstekende kleur- en beeldweergave. De certificeringen zorgen ervoor dat het hout dat voor onze posters wordt gebruikt, afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen die voldoen aan de hoogste milieu- en sociale normen.

Is een lijst bij de prijs van een poster inbegrepen?

Nee, we verkopen onze posters en lijsten apart. Een lijst is niet inbegrepen in de prijs van een poster. Een lijst moet apart worden aangeschaft. In jouw e-shop kan je kiezen uit verschillende soorten en maten lijsten.

 

 

Samenwerking/Pers

Samenwerking

Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen vervolgens je mail door naar de juiste afdeling.

Artiest/fotograaf

Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen je mail vervolgens door naar de juiste afdeling.

Pers

Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen je mail vervolgens door naar de juiste afdeling.

detailhandelaar/groothandelaar

We hebben besloten dat we op dit moment niet samenwerken met doorverkopers (resellers). Wij hopen dit in de toekomst wel te kunnen aanbieden.

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje

Naar kassa
Doorgaan met kopen

Hier vind je jouw hart-gemarkeerde producten

Toegevoegd aan winkelmandje