Skip to main content.

Verzending en levering

Hoe lang is de levertijd?

Onze levertijd is 2-6 werkdagen naar België, gerekend vanaf de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Als je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, controleer dan of je de juiste gegevens hebt ingevuld bij het bestellen. Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder.

Welke bezorgopties bieden we aan?

We gebruiken verschillende verzendpartners, afhankelijk van de grootte van jouw bestelling. Nadat je jouw producten aan jouw winkelwagen hebt toegevoegd en bent doorgegaan naar het afrekenen, kan je zien met welke service de bestelling wordt verzonden.

Verzendkosten

Gratis verzending bij bestellingen boven €59. Bij bestellingen onder €59, bedragen de verzendkosten €5,95.

Kan ik kiezen voor Express levering?

Heb je een late (maar geweldig) idee voor een cadeau? Of heb je misschien haast om deze posters met bijpassende lijsten aan jouw muren te hangen? Wij bieden je een expresleveringsoptie aan via DHL!

Wat kost DHL Express verzending?

Het alternatief voor expresverzending wordt geleverd met een extra vergoeding. De som van de vergoeding wordt gekoppeld aan het gewicht van jouw bestelling en wordt weergegeven in het afrekenoverzicht voordat je de aankoop afrondt.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk ingepakt en verzonden. Zodra deze is opgehaald door het transportbedrijf, activeren we het pakketnummer, waarna je nog een e-mail ontvangt met de trackinglink. Als je de trackinglink niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waarom is mijn trackinglink niet actief?

Zodra jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, ontvang je de trackinglink voor jouw pakketten in de verzendbevestigingsmail. Houd er rekening mee dat het 48 uur kan duren vanaf het moment dat je de e-mail met de verzendbevestiging heeft ontvangen voordat de trackinglink actief wordt.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Voor goederen die aan ons worden geretourneerd omdat de klant de goederen niet heeft opgehaald, rekenen we een vergoeding van €20,- om onze verpakkingskosten en kosten van retourzending te dekken.

Claim

Wat als mijn pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn?

Als je pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op met foto's van zowel het beschadigde pakket als de beschadigde goederen. Je kan dit doen via het contactformulier. Zodra we de foto's hebben ontvangen van het beschadigde pakket en de producten zullen wij je verzoek behandelen. Stuur de beschadigde producten niet namens jezelf naar ons terug.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen?

Begin met het dubbel controleren van je orderbevestiging om te zien wat je hebt besteld. Neem contact met ons op als je het bestelde product niet heeft ontvangen.

Het acrylglas is wazig. Hoe is dat mogelijk?

Het acrylglas (plexiglas) in onze lijsten wordt aan beide zijden beschermd door de plastic folie, vergeet deze niet te verwijderen voor gebruik. Deze folie gebruiken wij om het acrylglas te beschermen tijdens opslag en transport.