Skip to main content.

FAQ

ORDER

Waarom heb ik geen bestelbewessigung per e-mail ontangen?

When you have placed an order with us but have not received an e-mail with the purchase confirmation, it could be that you have given the wrong e-mail address. Neem contact met ons op via het contactformulier sod wij jouw bestelgegevens kunnen bijwerken en je alsnog de bestelbewessigung kunt ontangen

Wat moet ik doen als ik niet het juiste adres heb fulvelld?

If you have provided incorrect information, such as the delivery address, e-mail address or telephone number, please contact our customer service as soon as possible so that this information can be adjusted before the order is sent. Als de verkeerde informatie gefülen heeft voor delivery als de orderling already sent nog before the customer contacted our customer service, zijn de eventuale extra kosten voor rekenning van de klant.

Can I change my order after it has been placed?

Alas, the system does not allow a change to be made in an order. Wel kunnen wij de bestelling annuleren als deze net is placed, after which you can place a new order with the items you want to receive. Alas, we cannot guarantee that the order can be canceled in time, because the order processing took place at a high speed.

How can I cancel my order?

We can cancel the order as it has recently been placed.

Alas, we cannot guarantee that the order can be canceled in time because the order is being processed quickly. When you want to cancel your order, you can contact us as quickly as possible via our contact form on our website.

How can I place a business order?

At the moment, we do not offer any business or business orders. We zijn echter aan het kijken of dit in de toekum wel mogelijk is.

 

COMPLAINT

Wat als mijn pakket or producten damaged zijn bij delivery?

If you have received a damaged or wrong article, please contact our customer service for assistance within 30 working days after receiving your order. You can contact our customer service by clicking here.

Wat moet ik doen als ik de verkere producten heb ontavangen?

If you have received a damaged or wrong article, please contact our customer service for assistance within 30 working days after receiving your order. You can contact our customer service by clicking here.

Waarom is hot acrylic glass wazig?

The acrylic glass is protected on both sides by protective foil which must be removed before use. Deze folie wordt gebruikt om het acrylicglas te beschreten tijdens opslag en transport.

 

DELIVERY

How long is the delivery time?

Our delivery time to Belgium is 2-4 working days from the day you place your order.

If you have not received your order within the promised delivery time, check whether you have entered the correct data during the order. So yes, neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice sot we je verder kunnen helpen.

Welke verzendmogelheid bieden wij?

Wij maken gebruik van different verzendpartners, depending on the size of your order. Once you add the products to your shop and when you go to checkout, you can see the delivery service you are ordering.

What are the costs for shipping?

Free shipping for orders above €59. For orders under €59, shipping is €5.95.

Bieden jullie express verzending aan?

Heb je een last minute (but great) cadeau nodig? Of heb je haast om je posters aan de muur te hangen?

Als je bestelling is eligible for express verzending, kun je het verzendalternatief zien tijdens het afrekenen. Fast shipping is offered by DHL!

Bestellingen die op een werkdag voor 11.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en alle bestellingen die na 11.00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Vanaf de dag dat de bestelling wordt verzonden, wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Je bestelling wordt zo snel mogelijk verpakt en verzonden. Zodra het door de koerierdienst is opgehaald, activeren wij het pakketnummer waarna jij nog een e-mail ontvangt met de tracking link. Als je de tracking link niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waarom is mijn tracking link nog niet geactiveerd

Het kan tot 48 uur duren vanaf het moment dat je de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen voordat de tracking-link is geactiveerd. Neem contact met ons op via het contactformulier indien de link niet binnen deze tijd is geactiveerd.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geleverd?

Je ontvangt een e-mail met een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Als je de bestelbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan of deze in de spamfolder zit. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voor je de bestelbevestiging ontvangt.

Mocht je na 24 uur nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat wij deze alsnog naar je kunnen sturen.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet afhaal en het wordt teruggestuurd?

Voor goederen die naar ons worden teruggestuurd omdat de klant de goederen niet heeft afgehaald, brengen wij een vergoeding van €20 in rekening; ter dekking van onze verpakkings- en retour en verzendkosten.

In het geval van een niet afgehaalde gepersonaliseerde poster, AI art, canvas, of als de bestelling wordt geretourneerd vanwege onjuiste contactgegevens, houden we 50% van het bestelbedrag in om de kosten van productie, verpakking en verzending te dekken.

 

RETOUR

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jazeker, voor producten die je bij ons koopt, geldt een retourbeleid van 90 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.

Kunnen kaders worden teruggestuurd als deze eenmaal zijn uitgepakt?

De kaders kunnen niet worden geretourneerd als de zelfklevende plastic folie, die dient als beschermlaag om het glas tegen krassen te beschermen, van de lijsten is verwijderd. Je kunt de kaders wel terugsturen als je de buitenste niet-klevende plastic laag hebt verwijderd.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

De producten moet goed beschermd zijn en bij voorkeur worden teruggestuurd in de originele doos. Alle producten moeten in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze werden bezorgd.

Je kunt je retourzending registreren via de onderstaande link. Wanneer we je registratie hebben ontvangen, krijg je een e-mail met instructies en een retourlabel.

RETOUR REGISTREREN  

 

Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat het retourpakket aan het verzendbedrijf is overhandigd. Bewaar het retourbewijs totdat je een e-mail van ons hebt ontvangen ter bevestiging dat de retourzending is verwerkt.

Kan ik een product ruilen?

Je kan geen artikelen bij ons ruilen. Je kan wel je artikelen naar ons retourneren. Wij zullen het bedrag terugstorten zodra wij de retour hebben verwerkt. In de tussentijd kun je een nieuwe aankoop doen in onze webshop.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het terugsturen bedragen € 6,90. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het afgiftepunt, maar in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag. Als de bestelling niet meer voldoet aan de voorwaarden van een promotie- of kortingscode, worden de kosten dienovereenkomstig aangepast en wordt het verschil in mindering gebracht op de restitutie.

Retourbeleid canvassen

Ons retourbeleid voor op bestelling gemaakte producten, waaronder canvas, wijkt af van ons standaard retourbeleid en de bijbehorende kosten. Als je overweegt deze artikelen te retourneren, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team zal je gedetailleerd advies geven en je informeren over eventuele specifieke retourvoorwaarden en noodzakelijke instructies.

Retour Inlijstservice

Als je artikelen retourneert waarvoor je de inlijstservice hebt gebruikt, ontvang je de aankoopprijs van de artikelen minus de kosten voor de inlijstservice en de retourkosten terug.  

 

 

BETALING

 

Welke betalingsmethoden bieden wij aan?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan.

Payconiq by Bancontact

Bancontact

Visa, Mastercard, Maestro en American Express.

Sofort (online overschrijving)

Paypal

Apple Pay

 

PRODUCT INFORMATIE

 

Inlijstservice

Kunnen mijn posters al ingelijst worden geleverd?

Poster Store bied je nu ook een inlijstservice! We lijsten de posters direct in, je hoeft ze alleen maar uit te pakken en je kunt meteen beginnen met het inrichten van je kamers. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice of neem een kijkje voor inspiratie tussen onze fotowanden.

 

Wat zijn de kosten voor inlijsten?

De kosten zijn afhankelijk van de grootte van de items die je koopt.

Maten 13x18cm tot 21x30 cm: €14,95

Maten van 30x40cm tot 70x100 cm: €22,95

N.B.: Gepersonaliseerde posters, fotoposters en artikelen in formaat 100 x 150 cm zijn uitgesloten van onze inlijstservice omdat deze producten op bestelling worden gemaakt en verzonden worden vanuit onze drukkerij.

 

Retour inlijstservice

Als je artikelen retourneert waarvoor je de inlijstservice hebt gebruikt, ontvang je de aankoopprijs van de artikelen minus de kosten voor de inlijstservice en de retourkosten terug.

 

Kaders

De eiken kaders zijn gemaakt van massief eik. De zwarte en witte kaders zijn gemaakt van de houtsoort gele populier en worden vervolgens geschilderd. De metalen lijsten in goud, zilver en koper zijn gemaakt van aluminium en hebben een glanzende afwerking. Onze kders zijn voorzien van acrylic glas. Het acrylglas wordt aan beide zijden beschermd door plastic folie die vóór gebruik moet worden verwijderd. Acrylglas heeft dezelfde reflecterende eigenschappen als gewoon glas.

Welke formaat Kaders bieden wij aan?

13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm en 70x100 cm.

Posters

We printen onze posters op FSC gecertificeerd 200g/m2 ongecoat premium papier. Dit papier is verouderingsbestendig en heeft een matte afwerking zodat het niet reflecteert en een luxe uitstraling heeft.

Het papier is geproduceerd in Zweden. De papierfabriek is gecertificeerd door FSC en PEFC. De pulp gebruikt voor het maken van dit papier is ook gecertificeerd door FSC en PEFC. Deze certificaten zorgen ervoor dat de bomen die we gebruiken voor het produceren van onze posters zijn geoogst in navolging van alle wetten en regelgeving, en volgens de hoge standaarden van FSC omtrent sociale- en milieugerelateerde duurzaamheid

Is een kader inbegrepen in de prijs van een poster?

Nee, wij bieden onze posters en kaders afzonderlijk van elkaar aan. Een kader dient dus apart besteld te worden. In de webwinkel kan je kiezen uit verschillende soorten en formaten kaders.

 

SAMENWERKING/PERS

Samenwerking

Geïnteresseerd in een samenwerking? Stuur een e-mail naar internationalmarketing@posterstore.com

Brandbassador

Hoe werkt een samenwerking via Brandbassador?

Brandbassador is een merkenplatform waarmee je brand ambassador voor Poster Store wordt en beloningen krijgt voor de content die je deelt met je volgers. Om een Poster Store Brandbassador te worden, dien je hier een Brandbassador-account aan te maken. Wanneer je wordt goedgekeurd als een van onze Brandbassadors, kun je direct van start met zogenoemde missies voor Poster Store. Op het platform vind je de verschillende soorten beschikbare missies waarvoor je kunt solliciteren. Een missie heeft meestal betrekking op het delen van je content en in ruil daarvoor ontvang je een beloning.

Wanneer laten we weten of een aanmelding is beoordeeld?

We streven ernaar om op elke aanmelding binnen 3 werkdagen te reageren en informeren je zodra je verzoek is beoordeeld.

Heb je vragen over de Brandbassador app?

Alle antwoorden op vragen over Brandbassador of de app vind je direct op de Brandbassador app. Je kunt daarnaast meer lezen over Brandbassador in hun FAQ-sectie. Als je andere vragen hebt over een samenwerking, neem dan contact met ons op in het Brandbassador message center.

Artiest/Fotograaf

Denk je dat jouw motieven in onze shop passen? Als je net zo gepassioneerd bent over creëren als wij, kun je ons je ontwerpen en creativiteit laten zien voor een eventuele samenwerking.

Please send an e-mail, preferably in English, to artist@posterstore.com

pers

Neem als mediavertegenwoordiger contact met ons op via pr@posterstore.com

Trading partners

We have chosen not to work together with sales partners, but to sell our products exclusively via our webshop.